Kosek

Training System

Trening

Training System to coś więcej niż zwykłe treningi personalne. To lifestyle, którego fundamentem jest autorski system bazujący na nieustająco pogłębianej wiedzy oraz doświadczeniu trenerskim i zawodniczym. Poznaj sposób, w jaki pracujemy wspólnie z naszymi podopiecznymi.

OFERTA

Możesz wybrać jedną spośród 3 form współpracy z trenerem.
Przenieś swój trening na wyższy poziom już od 150zł/miesiąc.

Rzuć sobie wyzywanie

BLOG

Czy istnieje idealna pora na trening?

Dlaczego tak ciężko jest znaleźć czas na trening? Jaka jest idealna pora na trening w ciągu dnia? Lepiej trenować rano czy wieczorem? Co zrobić, jeśli dzień był ciężki i nie mam siły na zaplanowany wieczorny trening?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.

Czy warto się rozciągać cz.2

W pierwszej części artykułu rozprawiałem się z podstawową techniką rozciągania – stretchingiem statycznym. Poruszyłem kwestie jej skuteczności, efektów i ewentualnych zastosowań w profilaktyce kontuzji i rozgrzewce. Wnioski z badań sugerują, aby szukać innych (lepszych) rozwiązań. Na szczęście, takie rozwiązania istnieją już od dość dawna. Wystarczy się tylko z nimi zapoznać i można je bez trudu wdrożyć do treningu. 

5 elementów, które wpłyną na systematyczność Twoich treningów.

Potrzebujesz jej do działania. Motywacja wprowadza Cię w stan pobudzenia, gotowości oraz dodaje energii. Szukaj pozytywnych elementów w procesie treningowym. Staraj się dostrzegać drobne zmiany, efekty, każdy postęp – analizuj je i doceniaj. Wykształć w sobie potrzebę progresu.

Trening

Czy warto się rozciągać?

Dość powszechny pogląd wśród osób aktywnych jest taki, że warto się rozciągać (ang. stretching). Ma to chronić Cię przed ewentualną kontuzją i zapewnić lepszy oraz bezpieczniejszy trening. Niewiele osób rozróżnia rodzaje stretchingu i ich zastosowanie.

Prawdziwi Ludzie. Prawdziwe Rezultaty.

 

“Trafiłem na Michała na siłowni zupełnie przypadkiem. Z perspektywy czasu to był dobry los 🙂 Zdecydowanie polecam – duża wiedza, indywidualne podejście i elastyczność. Pomimo młodego wieku – multum praktycznych wskazówek, niuansów i fachowej terminologii, które co najważniejsze sprawdzają się w codziennym treningu. Fajne podejście do podopiecznego na zasadzie “powiedz-pokaż-powtórz”. Duży plus za otwartość i optymizm w treningu. Fajnie, że w Ostrowcu są tacy trenerzy. Polecam!”

Marcin M.

“Polecam! Michał wie co robi i zna się na tym co robi. Prezentuje indywidualne podejście do kursanta i świetnie odgaduje jego potrzeby. Plan treningowy dostaję wcześniej, dzięki czemu mogę przygotować się do treningu. Profesjonalizm pod każdym względem – o co obecnie trudno.”

Magda P.

“Pelen profesjonalizm w podejsciu do treningu! Trenowalismy wspolnie do Ironmana i byłem doskonale przygotowany.
Serdecznie polecam.”

Łukasz P.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Chcę zacząć ćwiczyć na siłowni. Czy warto skorzystać z pomocy trenera na samym początku?

Jeśli zaczynasz swoją przygodę z treningiem, świetnym rozwiązaniem będzie współpraca z trenerem, a w szczególności treningi personalne. Warto określić swoje możliwości na samym starcie i zdefiniować cel treningów. Następnie należy ukierunkować predyspozycje na wyznaczone zamierzenie. Bez wątpienia dużo łatwiej jest zbudować zdolności treningowe od podstaw, niż naprawiać wcześniej nabyte i niepoprawne wzorce.

Czy powinno się w jakiś sposób przygotować do współpracy treningowej?

Współpraca z trenerem nie wymaga wcześniejszego przygotowania. Zaleca się jednak, aby sprawdzić swój stan zdrowia i upewnić się, czy Twój lekarz nie znajduje przeciwwskazań do treningu sportowego lub prozdrowotnego.

W jakim treningu się specjalizujesz?

Moimi specjalizacjami są: trening siłowo-kondycyjny, trening przekrojowy w metodyce crossfit oraz trening medyczny.

Jak wygląda trening personalny?

Trening trwa 60 minut. Jest to czas, który w 100% poświęcam Klientowi. Mocno skupiamy się na zadaniach treningowych. W trakcie treningu realizujemy wcześniej ustalony plan: uczymy się nowych ćwiczeń, korygujemy ewentualne błędy, realizujemy zadania, omawiamy trening i wszelkie kwestie.

W ofertę współpracy treningowej wchodzą treningi personalne, coaching dietetyczny i programowanie treningowe? Czym jest program treningowy?

Program treningowy to inaczej plan treningów. Jego główne założenia ustalane są na kolejne 2-3 miesiące współpracy. Określamy cel i sposób, w jaki będziemy do niego dążyć. W trakcie programu systematycznie weryfikujemy postępy poprzez testy wysiłkowe i analizę składu ciała. Wszystkie treningi są zaplanowane z wyprzedzeniem. Każdej osobie, która ze mną współpracuje wysyłam, plan na najbliższy tydzień. Zawiera on treningi (zarówno te, które robimy razem, jak również te, które są do wykonania samemu) wraz z opisem i filmami instruktażowymi.

Czy oprócz treningów rozpisujesz również diety?

Pomoc żywieniowa z mojej strony ogranicza się do wskazówek dietetycznych. Jeśli jednak ktoś potrzebuje planu żywieniowego to jego wykonanie również jest możliwe. Dietę ustala (we współpracy ze mną) specjalista z mojego zespołu. Dzięki temu jest ona idealnie dopasowana do planu treningowego.

Nie wiem czy treningi personalne to coś dla mnie, jak mogę to sprawdzić?

Oferuję możliwość pierwszej darmowej konsultacji, na której ustalamy ewentualną formę współpracy, wyjaśniamy wszelkie kwestie organizacyjne, precyzujemy cel i możliwości jego realizacji.

Kiedy należy opłacić treningi?

Współpraca treningowa opłacana jest z góry za najbliższy miesiąc treningowy. Płatność dokonywana jest w formie przelewu lub gotówkowo do 7 dni od daty rozpoczęcia współpracy.

Work

Dane kontaktowe

Tel. komórkowy: 517966572

Adres e-mail: michal.kosek@gmail.com

Adres: Xtreme Fitness
            Aleja 3 Maja 17, Ostrowiec Świętokrzyski

Godziny treningów

Od 7:00 do 22:00!