Trening

Training System to coś więcej niż zwykłe treningi personalne. To lifestyle, którego fundamentem jest autorski system bazujący na nieustająco pogłębianej wiedzy oraz doświadczeniu trenerskim i zawodniczym. Poznaj sposób, w jaki pracujemy wspólnie z naszymi podopiecznymi.

OFERTA

Możesz wybrać jedną spośród 3 form współpracy z trenerem.
Przenieś swój trening na wyższy poziom już od 150zł/miesiąc.

Rzuć sobie wyzywanie

BLOG

Forma w czasie pandemii – 6 kroków do celu

Obecny stan nie ułatwia również prowadzenia aktywnego trybu życia. Jednak w kontekście zdrowia fizycznego, zdrowia psychicznego i sprawności niezwykle istotne jest aby być aktywnym fizycznie. Na co zwrócić uwagę w czasie kwarantanny?

Tkanka tłuszczowa – wszystko co powinniśmy wiedzieć

Prawdopodobnie większość z nas trenuje mając na uwadze poprawę własnego wyglądu, sylwetki. Niewątpliwie dobrze jest akceptować swój wygląd. W moje pracy dużą uwagę zwracam na regularną kontrolę progresu sylwetkowego. Jak właściwie i dokładnie ocenić naszą sylwetkę?

Czy istnieje idealna pora na trening?

Dlaczego tak ciężko jest znaleźć czas na trening? Jaka jest idealna pora na trening w ciągu dnia? Lepiej trenować rano czy wieczorem? Co zrobić, jeśli dzień był ciężki i nie mam siły na zaplanowany wieczorny trening?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.

Czy warto się rozciągać cz.2

W pierwszej części artykułu rozprawiałem się z podstawową techniką rozciągania – stretchingiem statycznym. Poruszyłem kwestie jej skuteczności, efektów i ewentualnych zastosowań w profilaktyce kontuzji i rozgrzewce. Wnioski z badań sugerują, aby szukać innych (lepszych) rozwiązań. Na szczęście, takie rozwiązania istnieją już od dość dawna. Wystarczy się tylko z nimi zapoznać i można je bez trudu wdrożyć do treningu. 

5 elementów, które wpłyną na systematyczność Twoich treningów.

Potrzebujesz jej do działania. Motywacja wprowadza Cię w stan pobudzenia, gotowości oraz dodaje energii. Szukaj pozytywnych elementów w procesie treningowym. Staraj się dostrzegać drobne zmiany, efekty, każdy postęp – analizuj je i doceniaj. Wykształć w sobie potrzebę progresu.

Trening

Czy warto się rozciągać?

Dość powszechny pogląd wśród osób aktywnych jest taki, że warto się rozciągać (ang. stretching). Ma to chronić Cię przed ewentualną kontuzją i zapewnić lepszy oraz bezpieczniejszy trening. Niewiele osób rozróżnia rodzaje stretchingu i ich zastosowanie.

Prawdziwi Ludzie. Prawdziwe Rezultaty.

 

“Trafiłem na Michała na siłowni zupełnie przypadkiem. Z perspektywy czasu to był dobry los 🙂 Zdecydowanie polecam – duża wiedza, indywidualne podejście i elastyczność. Pomimo młodego wieku – multum praktycznych wskazówek, niuansów i fachowej terminologii, które co najważniejsze sprawdzają się w codziennym treningu. Fajne podejście do podopiecznego na zasadzie “powiedz-pokaż-powtórz”. Duży plus za otwartość i optymizm w treningu. Fajnie, że w Ostrowcu są tacy trenerzy. Polecam!”

Marcin M.

“Polecam! Michał wie co robi i zna się na tym co robi. Prezentuje indywidualne podejście do kursanta i świetnie odgaduje jego potrzeby. Plan treningowy dostaję wcześniej, dzięki czemu mogę przygotować się do treningu. Profesjonalizm pod każdym względem – o co obecnie trudno.”

Magda P.

“Pelen profesjonalizm w podejsciu do treningu! Trenowalismy wspolnie do Ironmana i byłem doskonale przygotowany.
Serdecznie polecam.”

Łukasz P.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Chcę zacząć ćwiczyć na siłowni. Czy warto skorzystać z pomocy trenera na samym początku?

Jeśli zaczynasz swoją przygodę z treningiem, świetnym rozwiązaniem będzie współpraca z trenerem, a w szczególności treningi personalne. Warto określić swoje możliwości na samym starcie i zdefiniować cel treningów. Następnie należy ukierunkować predyspozycje na wyznaczone zamierzenie. Bez wątpienia dużo łatwiej jest zbudować zdolności treningowe od podstaw, niż naprawiać wcześniej nabyte i niepoprawne wzorce.

Czy powinno się w jakiś sposób przygotować do współpracy treningowej?

Współpraca z trenerem nie wymaga wcześniejszego przygotowania. Zaleca się jednak, aby sprawdzić swój stan zdrowia i upewnić się, czy Twój lekarz nie znajduje przeciwwskazań do treningu sportowego lub prozdrowotnego.

W jakim treningu się specjalizujesz?

Moimi specjalizacjami są: trening siłowo-kondycyjny, trening przekrojowy w metodyce crossfit oraz trening medyczny.

Jak wygląda trening personalny?

Trening trwa 60 minut. Jest to czas, który w 100% poświęcam Klientowi. Mocno skupiamy się na zadaniach treningowych. W trakcie treningu realizujemy wcześniej ustalony plan: uczymy się nowych ćwiczeń, korygujemy ewentualne błędy, realizujemy zadania, omawiamy trening i wszelkie kwestie.

W ofertę współpracy treningowej wchodzą treningi personalne, coaching dietetyczny i programowanie treningowe? Czym jest program treningowy?

Program treningowy to inaczej plan treningów. Jego główne założenia ustalane są na kolejne 2-3 miesiące współpracy. Określamy cel i sposób, w jaki będziemy do niego dążyć. W trakcie programu systematycznie weryfikujemy postępy poprzez testy wysiłkowe i analizę składu ciała. Wszystkie treningi są zaplanowane z wyprzedzeniem. Każdej osobie, która ze mną współpracuje wysyłam, plan na najbliższy tydzień. Zawiera on treningi (zarówno te, które robimy razem, jak również te, które są do wykonania samemu) wraz z opisem i filmami instruktażowymi.

CZY OPRÓCZ TRENINGÓW ROZPISUJESZ RÓWNIEŻ DIETY?

Za diety odpowiada Paulina Wojciechowska, z którą współpracuję. Plan żywieniowy opracowywany jest na podstawie wspólnych ustaleń
i założeń.

Nie wiem czy treningi personalne to coś dla mnie, jak mogę to sprawdzić?

Oferuję możliwość pierwszej darmowej konsultacji, na której ustalamy ewentualną formę współpracy, wyjaśniamy wszelkie kwestie organizacyjne, precyzujemy cel i możliwości jego realizacji.

Kiedy należy opłacić treningi?

Współpraca treningowa opłacana jest z góry za najbliższy miesiąc treningowy. Płatność dokonywana jest w formie przelewu lub gotówkowo do 7 dni od daty rozpoczęcia współpracy.

Work

Dane kontaktowe

Tel. komórkowy: 517966572

Adres e-mail: michal.kosek@gmail.com

Adres: Xtreme Fitness
            Aleja 3 Maja 17, Ostrowiec Świętokrzyski

Godziny treningów

Od 7:00 do 22:00!